Ви працюєте тільки у великих містах, чи можливе підключення об'єкту розташованого в передмісті?
Підключення об'єктів, розташованих у передмісті (котеджних селищ, складів, виробничих корпусів і т.д.) можливе і розглядається в кожному випадку окремо. Для початку роботи, відправте заявку по електронній пошті або зв'яжіться з нами по телефону.
Чи можу я змінити обраний тарифний план? Яким чином?
Можете. Для зміни тарифного плану необхідно підписати Додаток до Договору. Вартість переходу на інший тарифний план залежить від декількох параметрів. Зв'яжіться з Вашим менеджером для уточнення цього питання.
Як перевірити технічну можливість підключення до мережі компанії.
Необхідно заповнити заявку на сайті або зв'язатися з нами за телефоном +38 044 374 00 00.
Чи необхідно абонентові або дилера мати які-небудь Ліцензії, наприклад, на використання частотного ресурсу?
Ні, абонентові або дилера не потрібні такі ліцензії. Всі необхідні ліцензії та сертифікати є у нашої компанії.
Що трапиться, якщо під час грози в антену потрапить блискавка, не згорить мій комп'ютер?
Комп'ютер не згорить. Наше обладнання має грозозахист.
Чи залежить якість зв'язку від погоди (снігопад, дощ, гроза, спека)?
Ні, не залежить. Радіомережа UNTC забезпечує безперебійну роботу в будь-яких погодно-кліматичних умовах. Обладнання працює при температурі навколишнього середовища: від -40 ° С до +55 ° С, при допустимій швидкості вітру: 190 км / год.